امور اداری
نویسنده : مدیر سایت    
شنبه 8 آبان 1395      بازدید: 1251     زبان : فارسی    

 

1- رسيدگي به فرم هاي پر شده استخدامي به منظور حصول اطمينان از صحت پاسخ آنها

2- تهيه احكام كارگزيني از قبيل احكام انتقال، ترميم حقوق، مرخصي، معذوريت، ترفيع، اضافه كار و نظير آن با اطلاع مقام مافوق و با رعايت قوانين و مقررات مربوط.

3- رسيدگي به پيشنهادات و تقاضاي واصله مربوط به امور استخدام، تبديل وضع استخدامي، ترفيع، بازنشستگي و ترميم حقوق بازنشستگي و يا وظيفه

4- استخدام و معرفي كارمندان واجدالشرايط جهت انجام مشاغل مورد نظر

5- مطالعه قوانين و مقررات استخدامي و اظهار نظر در مورد نحوه اجراي قوانين و مقررات مورد عمل

6- پيش بيني احتياجات پرسنلي شهرداري و اقدام در مورد تامين اين احتياجات

7- مطالعه مستمر قوانين و مقررات اداري و استخدامي به منظور آشنايي كامل و رفع مشكلات كاري كاركنان

8- تهيه شرح وظايف پستهاي سازماني با همكاري واحدهاي ذيربط

9- معرفي كاركنان واجدالشرايط براي طي دوره هاي آموزشي كوتاه مدت و بلند مدت واحد مربوطه

10- ارتباط با واحد بهبود روشهاي اداري و ارائه پيشنهادات براي بهبود انجام امور با هماهنگي مقام مافوق

11- انجام وظايف محوله با رعايت مقررات و قوانين اداري، رفتار و برخورد مناسب با ارباب رجوع و همكاران

12- ارائه گزارشات مربوطه در فواصل زماني معين به مقام مافوق

13- همكاري با واحد مالي در تهيه و تنظيم و ليست حقوق و مزاياي كاركنان

14- انجام ساير امور محوله طبق دستور مافوق


  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.