بایگانی
نویسنده : مدیر سایت    
یکشنبه 9 آبان 1395      بازدید: 1541     زبان : فارسی    

 

1- مطالعه نامه هايي كه به بايگاني مي رسد به منظور حصول اطمينان از صحت ضمايم آنها

2- بايگاني نامه ها و اوراق و اسناد و املاك و تهيه فهرست مربوط براساس روش تعيين شده

3- تهيه كاردكس براي بايگاني مربوط

4- نگهداري دفتر انديكس يا كارت هاي مخصوص بايگاني و تعيين شماره مخصوص بايگاني و هر يك از پرونده ها

5- پيوست كردن پرونده يا سوابق مربوط به هر يك از نامه هايي كه سوابق آنها خواسته شده و بايگاني مجدد نامه ها پس از عودت دادن و ثبت جريان در كارت ها و دفاتر مخصوص

6- آماده كردن پرونده هايي كه بايستي به خارج از از اداره ارسال گردند ( شمارش اوراق ، لاك و مهر كردن و تهيه               فهرست و ... )

7- تفكيك پرونده ها و گزارش فهرست پرونده هايي كه مدت بايگاني آنها خاتمه يافته

8- همكاري با گروه بررسي اسناد و پرونده ها و امحاء اوراق زايد

9- تهيه گزارشات مورد لزوم

10- انجام ساير امور محوله طبق دستور مافوق


  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.