درآمد
نویسنده : مدیر سایت    
یکشنبه 9 آبان 1395      بازدید: 1090     زبان : فارسی    

 

1- همكاري در تهيه و تنظيم اسناد هزينه براساس فاكتورها و ثبت در دفاتر روزنامه، معين و انتقال به دفتر كل

2- كمك در تهيه صورت هاي مغايرت هاي بانكي

3- همكاري با مسئول صدور چك جهت انجام كليه وظايف محوله

4- نگهداري چك هاي صادره و سفيد در محل هاي مناسب

5- همكاري در تهيه و تنظيم كليه دريافتي ها براي تاييد گرفتن و تفكيك حساب ها جهت ارسال به مراجع ذيربط

6-  همكاري در تهيه و تنظيم اسناد و مدارك مالي از قبيل اسناد هزينه، انبار، اسناد درآمد.

7- ثبت دفاتر صدور اسناد و صدور چك ها

8- ثبت و تنظيم دفاتر روزانه كل ، معين و روزنامه

9- ارسال چك ها و اظهارنامه هاي مربوط به بيمه و ماليات مكسوره از پرداخت ها

10- انجام ساير امور محوله طبق دستور مافوق


  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.